środa, 23 maja 2012

fw20 po sesji 23.05.2012

We wczorajszym wpisie ostrzegałem by zachować szczególną ostrożność gdyż prawdopodobnie mamy do czynienia z falą 4 najmniej przewidywalną. Liczyłem na odbicie w rejonie 2055 lub 2045 (okolice tego drugiego poziomu zatrzymały na troszkę dłużej spadek), jednak rynek postąpił zupełnie inaczej i wygenerował solidny spadek. Czy to całkowicie neguje wersje z falą 4?? Niestety nie ponieważ jak pisałem może ona przyjąć dowolną strukturę. Jeśli jutro przecena będzie kontynuowana w zdecydowanym stylu wtedy rynek potwierdzi, ze to już na pewno nie jest fala 4. Najbliższe wsparcie to 2013 natomiast opór to 2053 (dziś w drugiej części sesji bardzo ładnie działał) oraz wyżej to okolice 2100. W porannym wpisie umknęło mi to co napisałem na chacie czyli zagrożenie formacją 2T na kontraktach i wybicie poniżej 2062 - linia kolor niebieski (2T=podwójny szczyt). Zasięg tej formacji to były okolice 2027-25 i jak wiemy minimum wypadło bardzo blisko tego rejonu cenowego. Jak już pisałem scenariusza z falą 4 nie możemy wykluczyć całkowicie i należy być przygotowanym na kolejne szarpane ruchy (jeśli nam tego oszczędzą to jeszcze lepiej).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz