piątek, 25 listopada 2011

EUR/PLN układ dzienny

Pomimo starań naszych władz kurs eurpln znowu dotarł do szczytu z końcówki września. Może powtarzam MOŻE z tego powstać formacja podwójnego szczytu a na pewno jest to dobre miejsce dla zredukowania części pozycji długich jeśli ktoś takie posiada. Krótkoterminowa sekwencja jest zdecydowanie wzrostowa i dopiero przebicie linii szyi formacji M może ją zachwiać.
Rysunek:


Naprawdę zachęcam do komentowania wpisów lub przedstawiania własnego zdania. 

4 komentarze:

  1. Ja tutaj bym stawiał na formację filiżanki ;) czyli wzrosty cd ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Volky no ja nie napisałem o spadkach. Sygnałem do spadków jest wiadomo przebicie linii szyi nie m a tego przebicia to nie ma formacji a trend dominuje w górę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdania że do trzech razy sztuka i interwencja Pana Rostowskiego może odnieść sukces do końca roku ( prawdopodobnie na krótki czas ) pamiętacie jak dwa miesiące temu zapowiadał kurs 4,35zł/euro na koniec roku, już dużo czasu nie zostało więc muszą brać się do roboty i sprzedawać jurro(Euro)bo zawali się 55% długu do PKB a ten rząd dba o medialny sukces ( zielona wyspa, prezydencja,PKB 4%, EURO2012, itp,itp.....)

    OdpowiedzUsuń
  4. Irtek próbować na pewno będą ale czy im się uda?? Kapitał spekulacyjny wg mnie jest dużo silniejszy i interwencje przyniosą skutek tylko jeśli rynki akcji odbiją oraz para eurusd pójdzie do góry. Na dłuższą metę interwencje nie przynoszą skutku no ale to widać po wykresie. Na krótko w którymś momencie czy to za sprawą interwencji czy samoczynnej korekty zobaczymy umocnienie złotówki. Pytanie tylko kiedy ;)

    OdpowiedzUsuń