poniedziałek, 12 grudnia 2011

DAX 12.12.2011

W związku z mailami jakie otrzymałem zamieszczam obecną analizę indexu niemieckiego DAX. W poprzednim wpisie wspominałem o formacji RGR - je pełny zasięg nie został zrealizowany po czym kurs wrócił nad linię wybicia (kolor fioletowy). Od szczytu (nie zaznaczam na wykresie by był bardziej czytelny) mamy impuls spadkowy zakończony narysowanym klinem. Następnie widzimy układ 3 falowy w górę również zakończony klinem o czy pisałem w poprzednim komencie. I w dalszym etapie sytuacja się znacznie skomplikowała bo spadek po wybiciu formacji rgr przyjął strukturę 3 fal. Więc teoretycznie należy oczekiwać rozbudowania korekty wzrostowej o strukturze wxy przynajmniej do okolic 6500. Poziom który potwierdzi taki wariant to okolice 6185. Zastanawiam się także nad alternatywnym oznaczeniem fal wtedy oczekiwalibyśmy jeszcze jednego impulsu wzrostowego ale ze względu na słabość indexów europejskim względem rynku amerykańskiego na tą chwilę przyjmuje te oznaczenia.
Interwał godzinowy:
Po wyłamaniu czerwonej linii krótkoterminowego trendu spadkowego obserwujemy teraz cofnięcie. Naniosłem dodatkowo kilka kresek. Kolor niebieski linia która potwierdzi wstępnie próbę ataku na 6500. Fioletowa to już wspomniałem. Wsparcia jak widać. W moim mniemaniu rynek powinien pójść wyżej po uformowaniu dołka tej korekty.

1 komentarz:

  1. Zapomniałem dodać, że złamanie linii wzrostowej może zaprzepaścić szansę na rozbudowanie korekty.

    OdpowiedzUsuń