czwartek, 8 grudnia 2011

08.12.2011 fw20

W czasie trwania sesji dałem dla indexu wig20 (nie dla fw bo w20 było mi po prostu łatwiej narysować i szybciej bo miałem czysty wykres) oto taką aktualizację  na chacie ( http://www.bankfotek.pl/view/1136981) i zasugerowałem coś takiego "jeśli zadziała jako opór możemy mieć ruch w kierunku dolnego ograniczenia...". Do oporu brakło około 2 pkt-y popatrzmy co mieliśmy w dalszej części sesji: 



A teraz wracając do naszych kontraktów. We wczorajszym wpisie pisałem o niebieskim kanale oraz poziomie 2276 (kanał został wybity jednak opór został pokonany tylko o 5 pkt a następnie było szybkie cofnięcie o czym także wspominałem na chacie przed  tym rysunkiem dla w20 jeszcze). Co stało się dalej to widzimy na wykresie. Czyli liczenie fal z wczorajszego wpisu można wyrzucić do kosza. Sam wykres na tą chwilę wygląda tak: 

Po pierwsze należy zauważyć, że linia trendu prowadzona po trzech punktach została wyłamana i ruch spadkowy powinien być kontynuowany. Oporem staje się dotychczasowe wsparcie w rejonie 2230 które dziś zostało przebite (po początkowej obronie). Kolejny znajduje się w okolicach dzisiejszego maximum czyli 2281. Co do wsparć to takie najbliższe wynikające z projekcji fal od szczytu czyli 1:1 wychodzi na 2200. Potem zniesienie fibo 2194 (61,8%). A takie najważniejsze na tą chwilę to 2165-60 (dołek oraz 76,4% zniesienia). Jeszcze na chwilę koncentrując się na interwale dziennym to dzisiejsza świeca ma naprawdę paskudną wymowę bo zanegowała całe wczorajsze starania długiej strony rynku i tylko szybki powrót do wzrostów może coś zmienić.

2 komentarze:

  1. Wpis zrobię w sobotę lub niedzielę po dzisiejszej sesji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tomku a co powiesz na test wczorajszego min?

    OdpowiedzUsuń