poniedziałek, 19 marca 2012

wig20 po sesji 19.03.2012

Dzisiaj wykres w20. Ze względu na zmianę serii kontraktów postanowiłem zamieścić rysunek indexu w20 który wydaje mi się na tą chwilę czytelniejszy.
Interwał h1
Kanał wzrostowy zaznaczony kolorem fioletowym, w dniu dzisiejszym obserwujemy wyjście z kanału dołem. Jednak na tą chwilę jest ono nieznaczne, do tego dzisiejsze minimum wypadło na wsparciu wynikającym z luki cenowej. Jeśli nie jest to fałszywka to powinniśmy obserwować szybkie domknięcie luki a to powinno skutkować dalszym spadkiem indexu. Jak widać oznaczyłem fale jako ABC a takie oznaczenie wiązałoby się ze spadkiem poniżej ostatniego minimum. Alternatywnie może zostać ten ruch rozbudowany w impuls ale do tego trzeba wyjścia ponad ostatni szczyt i zanegowanie liczenia korekcyjnego, a patrząc na słabość względem indexu amerykańskiego to może o to być ciężko.

Interwał dzienny
Tutaj pozostajemy w szerokiej konsolidacji swoją budową przypominającej trójkąt. Zdecydowane wybicie powinno przynieść nam kierunek na przynajmniej kilka sesji. Wg mnie teraz powinniśmy kierować się w stronę dolnego ograniczenia. Dodatkowo oscylatory te szybsze także sugerują możliwość takiego ruchu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz