czwartek, 29 marca 2012

fw20 po sesji 29.03.2012

Niestety to na co zwracałem wczoraj uwagę, a więc zamknięcie wczoraj na minimach w rejonie wsparcia miało swoje konsekwencje w dniu dzisiejszym. Kontrakty otworzyły się od razu poniżej wsparciu które stało się od razu oporem (to co rano pisałem na chacie, że sl nad 2310). Ruchy to w jedną to w drugą stronę stały się bardzo dynamiczne. Najbliższym oporem jest 2292 wyżej wspomniane okolice 2310. Wsparcie to dzisiejsze minimum a kolejne ostatni dołek czyli okolice 2260. Wg mnie przynajmniej początek sesji powinien być lekko wzrostowy. Sugeruję się tym, że na 2280 (okolice dołka z dziś) mieliśmy projekcję cenową 261,8% pierwszego ruchu spadkowego (2347-2323). Jeśli ruch od góry to 123 to teraz powinna być fala 4 z zasięgiem w okolice 2300-2305. Natomiast wyjście powyżej 2310 faworyzować znowu będzie długą stronę rynku. Wszystko co piszę dotyczy krótkiego terminu, natomiast w szerszym dalej konsolidacja gdy zbliżymy się do jej ograniczeń to zamieszczę stosowny rysunek.

7 komentarzy:

  1. http://www.bankfotek.pl/view/1219260
    uaktualnienie intra ponieważ na chacie zaraz zginie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mamy w zasadzie trzy scenariusze, pierwszy mocno spadkowy, jak wyjdziemy dołem z dużego trójkąta,
      drugi w dwóch wersjach,
      primo- gramy mały trójkąt w odwracającym dużym jako fala E, tu już powinniśmy powoli zaczynać mocne wzrosty,
      sekundo- możliwość zigzaga z zejściem w okolice 2220-2230. Zejście pod ten poziom to dalsze mocne spadki.
      Tak więc imo rozstrzygnięcia powinny zapaść na dniach.
      Brak spadków, konsola to dobra oznaka dla byków, spadki wprowadzą dalszą niepewność.
      http://www.bankfotek.pl/view/1220834

      Usuń
  2. Cholercia trochę to trwało zanim się zarejestrowałem to test z mojej strony czy wpisy będą aktywne

    OdpowiedzUsuń
  3. tak bym to widział od lutego 2009 roku indeks jest zapewne w trendzie wzrostowym i jest to również dolne ograniczenia trój. od tej linii indeks już odbijał się, można więc wnioskować że respektuje tę linię trendu http://www.bankfotek.pl/view/1221531

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwoliłem sobie dodać parę kresek na Twoim wykresie
      w szerszym horyzoncie.
      http://www.bankfotek.pl/view/1221591
      hey

      Usuń
    2. As1313 dzięki za ten rysunek bo widać na nim obie strony rynku a u mnie tylko up .. mam tylko nadzieję że linia tr.wzrostowego wytrzyma i połowa białej świecy ze stycznia też stanowi jakieś wsparcie ....rynek i tak zrobi co zrobi a my musimy to akceptować i patrzeć i reagować a z Twoją pomocą to i wiedzą jest to duża rzecz...pozdr

      Usuń