piątek, 6 stycznia 2012

hg.f - szybki przegląd

Korzystając z wolnego czasu przejrzałem troszkę rynek surowcowy. Po analizie złota oraz "rzuceniu okiem" na rynek ropy oraz miedzi zauważyłem, że tylko ropa wykazuje siłę na tą chwilę. Zawsze mówiło się, że to miedź ma doktorat z ekonomii i nadaje ton innym rynkom. W takim razie pokusiłem się o rysunek dla miedzi. Wyrysował mi się spadkowy zygzak (prawdopodobnie fala W) oraz trójkąt obecnie się formujący jako potencjalna fala X. Czy oznaczenia są prawidłowe?? Nie mam pojęcia ale wybicie którejś z kresek trójkąta powinno nadać kierunek. Ze względu na ruch poprzedzający przyjąłem, że powinno ono nastąpić dołem. Jeśli do tego dojdzie to fioletowe kreski to kolejne wsparcia. Jeśli miedź wyjdzie dołem i będzie kontynuowała spadki to pomyślimy nad potencjalnymi zasięgami dla tego ruchu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz